ראשי » חללי עבודה » עמדה באופן ספייס או משרד להשכרה בחלל עבודה – מה כדאי?

עמדה באופן ספייס או משרד להשכרה בחלל עבודה – מה כדאי?

ההקמה של שירותי משרדים להשכרה בישראל, היא תולדה של ביקוש מהשטח. בשוק תעסוקה שכולל כמות הולכת וגדלה של חברות הזנק, צריך לייצר את התנאים לעבודה משרדית נוחה אבל גמישה. בתור מנהלים, עומדות לפניכם כל האפשרויות לבחור חלל עבודה שעונה על הדרישות שלכם. אך יחד עם זאת, אתם צריכים לקחת החלטה שתשרת את הפעילות העסקית. ועל כן, ראוי להבין מה הם ההבדל ומה כדאי לבחור. האם עמדה באופן ספייס או משרד להשכרה בחלל משותף מתאים לכם. כל הפרטים בהמשך.

אילו פרמטרים אתם צריכים לקחת בחשבון בחיפוש משרדים להשכרה?

רגע אחד לפני שלוקחים החלטה בנוגע למשרד להשכרה, צריך לבחון את הדרישות הטכניות. לפיכך, בחיפוש אחרי חלל עבודה לצוות שלכם, מומלץ לתת את הדעת על:

המיקום

חלל משרדים מרכזי, בקרבת תחבורה ציבורית הוא תנאי בסיסי. במיוחד בחברות צעירות, מרבית העובדים מעדיפים להשתמש בתחבורה ציבורית ואתם רוצים לתת להם את האפשרות לעשות זאת. כמו כן, חשוב לבחור מיקום שבו מתרחשת פעילות עסקית דומה לפעילות שלכם. כך שתהיה לכם סביבת עבודה פורייה ומעניינת.

הגודל

מה היא כמות המשרדים או העמדות שאתם רוצים להשכיר? זו היא שאלה שצריכה לקבל מענה בהתאם להרכב החברה שלכם ולצפי הגידול העתידי.

תנאי ההשכרה

שירותי השכרה נוחים וגמישים, מתאימים לחברות קטנות בתהליכי התפתחות. לעומת זאת, חברות גדולות יבקשו להשכיר משרדים מתחמים קבועים ולפרקי זמן ארוכים. כך או כך, השוק הישראלי מציע את כלל האופציות, לבחירתכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

חלל עבודה במרחב משותף – מתאים לסיטואציות מסוימות

בהנחה שאתם מעוניינים לקיים מפגש ייחודי, ואין לכם את המקום המתאים, חד וחלק אתם צריכים משרדים להשכרה. שהרי אתם לא יכולים לערוך פגישה חשובה מאוד, באמצע חלל עבודה משותף. הרעש, התנועה המתמדת של אנשים וחוסר הפרטיות, יהפכו את התחושה לחובבנית וזו היא לא המטרה שלכם. ועל כן, חשוב לבחור בפתרונות הבטוחים והיוקרתיים יותר. השכרה זמנית או חד פעמית של חלל עבודה, לפגישות עם ספקים או לקוחות חשובים, תתאים לסיטואציה בה אתם נמצאים כעת. אתם רק צריכים למצוא חברה שמשלימה את סל השירותים ועונה על כל הציפיות שלכם.

לעלות יש משמעות, במיוחד אם אתם עצמאיים

עבודתם של עצמאיים ויזמים, להבדיל, לא תמיד דורשת את השימוש בחללים משרדיים פרטיים. יזמים המבקשים לשבור את שגרת העבודה שלהם, יפנו דווקא לחללי העבודה המשותפים, כדי ליצור קשרים חברתיים. שיחות המסדרון הרנדומליות, אשר מתרחשות מידי יום ביומו בחללים פתוחים, הן הזדמנות חשובה לביסוס קשרים. הפעילות העסקית הפוטנציאלית, היא תולדה של אותם מערכות יחסים מקצועיות שאתם יוצרים. ועל כן, הבחירה באופן ספייס היא אינסטינקטיבית ואפילו רצויה מאוד בקרב עובדים עצמאיים.

חשיבה קדימה על צרכים עתידיים

אם יש דרך אחד לבחור בין עמדה באופן ספייס או משרד להשכרה, היא החשיבה על העתיד. בהשכרה לטווח ארוך, אתם רוצים להגדיר את המטרות של ההשכרה על פי קצב הגידול העסקי שלכם. מבחינת שעות ההשכרה ומבחינת השטח הדרוש, התאמת החוזה הראשוני, מבטיחה לכם את התנאים הטובים ביותר לעבודה. כך שלא יהיו לכם סיבות לוותר על השימוש בשירותי השכרת חללים לעבודה.