ראשי » חללי עבודה » עבודה מהבית – איך ממ"ד נהיה חלל עבודה ביתי

עבודה מהבית – איך ממ"ד נהיה חלל עבודה ביתי

לאחרונה קיבלתם החלטה להתחיל לעבוד מהבית? האמת היא, שזה קורה לרבים. לכל אחד מאיתנו יש טריגר אחר שגורם לו להחליט לעבוד מהבית. מה שמשותף לכולנו, זה הרצון לעצב לנו משרד ביתי נעים, ואין ספק שחדר הממ"ד יוכל להתאים לכך. מצד שני, מדובר על חדר שלרוב הוא קר ומנוכר. זה נשמע לכם מוכר ואתם מחפשים טיפים ליצירת חלל עבודה נעים בממ"ד? עיינו במאמר שלפניכם.

החלפת חלק מהאלמנטים הקיימים בממ"ד

כל מי שיש לו ממ"ד בבית יודע לומר: זה עניין של חוק. החוק בישראל קובע שבבניה החדשה חייבים לעשות ממ"ד בכל דירה. בנוסף, החוק קובע בדיוק איך צריך להיות בנוי כל אלמנט בממ"ד, בין אם זה החלון ובין אם זו הדלת. עם זאת, כדאי לדעת שהיום יש גם שלל שיפורים שאפשר להכניס לממ"ד הביתי. למעשה, סט ממד חדש יכול לכלול חלון כפול וגם דלת פנימית. אם תשלבו בממ"ד הביתי שלכם דלת פנימית, תוכלו לעשות שימוש בחיי היומיום בדלת הזאת ולא בדלת הכבדה של הממ"ד. הרבה מאוד אנשים בחרו בכך וזה לא במקרה, כך שגם לכם שווה לבדוק את האפשרות הזאת.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

חלל עבודה מואר

אחד מהדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם במשרד הביתי שלכם, זה האור. משרד שאינו מואר הוא משרד שלא נעים לעבוד ממנו. לכן, אם אתם רוצים ליצור לעצמכם חלל עבודה כמה שיותר נעים, כדאי יהיה גם לשלב בו תאורה נכונה. מצד אחד, האור יכול להיות טבעי, שכן הוא יכנס למשרד דרך חלון הממ"ד. מצד שני, כמובן שכדאי יהיה גם לשלב תאורה שתתאים לחדר ותהיה נעימה. מדובר על עניין חשוב ביותר, כי אתם יכולים להיות בטוחים שתפוקת העבודה שלכם תגדל עם אור מתאים. בנוסף, אם החדר עדיין נראה לכם קר מידי, כדאי לשקול התקנה של פרקט. חלל עבודה עם פרקט הוא חלל עבודה שיותר נעים להיכנס אליו. לכן, אם על ידי השקעה כלכלית לא גדולה מידי תוכלו לשדרג את המשרד הביתי שלכם, מובן שזה כדאי.

אל תוותרו על מזגן

קשה לדמיין בישראל חלל עבודה שאין בו מזגן. למעשה, אם מישהו היה רוצה להעסיק אתכם במשרד שאין בו מזגן, כנראה שלא הייתם מסכימים לכך. חשוב להבין שזה בדיוק אותו דבר גם במקרה של משרד ביתי. משמעות הדברים היא שבהחלט כדאי לכם להתקין בממ"ד שלכם מזגן, ויפה שעה אחת קודם. בצורה כזאת, אפילו אם יהיו ימים שתעבדו שעות ארוכות במשרד, לפחות יהיה לכם נעים. יש היום מזגנים בגדלים שונים ועם עוצמות שונות. לכן אין ספק שתוכלו למצוא בקלות מזגן שיהיה מספיק חזק כדי לקרר את החדר הזה גם בימים הכי חמים בשנה.

השקיעו גם בעיצוב של הקירות

כולנו, כשאנחנו חושבים על ממ"ד, חושבים על קירות לבנים. עם זאת, במידה והחלטתם להפוך את הממ"ד לחדר העבודה שלכם, כדאי להשקיע גם בעיצוב הקירות. תוכלו, למשל, לצבוע את קירות הממ"ד בצבעים שונים שיתאימו למשרד הביתי שתמיד רציתם. זכרו: חלל עבודה מושקע הוא חלל שנעים לא רק להיכנס אליו, אלא גם לשהות בו שעות ארוכות. לכן זה לא משנה אם אתם רוצים לצבוע את קירות חלל העבודה או לתלות עליהם תמונות. מה שבטוח זה שכדאי לתת את הדעת גם על הנושא הזה. אתם תראו שכל האלמנטים האלה ביחד ישפיעו על האווירה הכללית שתהיה במשרד הביתי החדש שלכם.